MASTER38 MASTER38 MASTER38 MASTER38 BOSSWIN168 BOSSWIN168 BOSSWIN168 BOSSWIN168 BOSSWIN168 COCOL88 COCOL88 COCOL88 COCOL88 MABAR69 MABAR69 MABAR69 MABAR69 MABAR69 MABAR69 MABAR69 MAHJONG69 MAHJONG69 MAHJONG69 MAHJONG69 RONIN86 RONIN86 RONIN86 RONIN86 RONIN86 RONIN86 RONIN86 RONIN86

Articole

Costurile salariale in Romania

Costurile salariale pentru o afacere sunt de multe ori lucrul pe care antreprenorii trebuie sa îl aibă în vedere foarte clar. Când ne gândim sa salariile pe care dorim să le oferim angajaților noștri să nu uităm că, odată cu acel salariu negociat, apar și taxele. Chiar dacă angajatul suportă...

Impozitului pe venitul microîntreprinderilor

            Este cunoscut faptul că în ultimul deceniu, având în vedere situaţia economic mondială, au existat numeroase reforme fiscale mai ales în statele din centrul şi estul Uniunii Europeene. Măsurile au vizat fie introducerea de noi sisteme fiscale orientate mai mult spre piaţă care să...

Strategia de marketing de bază Segmentare – ţintire – poziţionare

Un aspect important în activitatea de marketing se referă la strategia de marketing de bază, respectiv succesiunea segmentare – ţintire – poziţionare. Astfel de decizii se iau pentru fiecare piaţă în parte, ele reprezentând punctul de plecare pentru stabilirea politicilor privind mixul de marketing pentru piața internă, dar și pentru...

Mix-ul de marketing și factori de influență 4

PromovareaO IMM trebuie să decidă asupra celor mai potrivite modalităţi de a comunica cu consumatorii şi cu publicul astfel încât să-şi atingă obiectivele promoţionale pe care şi le-a stabilit. Această decizie constă în alegerea mix-ului promoţional pentru activitatea sa de comunicare. În tabel prezintă principalele instrumente de promovare ce fac...

Mix-ul de marketing și factori de influență 3

PrețulPentru a putea stabili prețul pentru produsul/oferta companiei, este necesar să se cunoască care sunt factorii care pot influența formarea prețurile. Aceștia sunt în principal de 2 categorii: factori legaţi de activitatea firmei și factori legaţi de piaţă.Factorii legaţi de activitatea firmeiCosturile reprezintă un factor important de influenţă a preţului....