MASTER38 MASTER38 MASTER38 MASTER38 BOSSWIN168 BOSSWIN168 BOSSWIN168 BOSSWIN168 BOSSWIN168 COCOL88 COCOL88 COCOL88 COCOL88 MABAR69 MABAR69 MABAR69 MABAR69 MABAR69 MABAR69 MABAR69 MAHJONG69 MAHJONG69 MAHJONG69 MAHJONG69 RONIN86 RONIN86 RONIN86 RONIN86 RONIN86 RONIN86 RONIN86 RONIN86
GACOR77 CAIR77 ADMIN77 DP96 RUPIAH138 RECEH88 RECEH88 MANTUL138 MANTUL138 PASUKAN88 PASUKAN88 BOBO77 BAYAR77 BAYAR77 GARUDA69 RUPIAH138 GCR77 TANGO77 GACOR77 GACOR77 MODUS99 LORD88 GOCAP123 GACOR96 ODIN77 PARGOY88 PARGOY88 MAXWIN138 MAXWIN138 MAXWIN138 POLASLOT138 EPICWIN138 DISKO69 NGASO77 WIBU69 BESTI69 DINO69 BOSSWIN168 BOSSWIN168 RECEH69 MEWAHBET MEWAH99 FOYA88 SAWER138 PUAS69 MIDAS77 MIDAS77 SIP69 SIP69 MODUS99 MODUS99 GCR77 MASTER38 MABAR69 LOTUS138 LOTUS138 COCOL88 BARON69 DINASTI168 ZONA69 NOBAR69 RONIN86 STARLING69
BOSSWIN168 BOSSWIN168 BOSSWIN168 BOSSWIN168 https://pol-ka.com/ http://saint-ex.com/ https://bego.hu/ https://planetexpo.fr/author/geoffrey/ https://planetexpo.fr/bijoux https://www.fromfailuretopromise.com/about-dr-c/ https://www.kubeval.com/ls168/ https://gansossalvajes.com/account/login/ https://www.antiracket.info/account/login https://www.stratfordbikehire.com/Bikes/ https://microxchg.io/bobo/ https://testmyquiz.com/cocol88/ https://www.dreamgreen.earth/cocol/ https://gansossalvajes.com/account/login/ https://gansossalvajes.com/ https://turbokolor.com/about2a05.html https://bosswwin168.locker/ COCOL88 COCOL88 COCOL88 COCOL88 COCOL88 COCOL88 MASTER38 MASTER38 BOSSWIN168 HITAM138 slot online game online gacor77 egp88 game gacor fix77 new77 gacor96 sikat88 online138 siap46 qris bayar77 BAYAR77 SIKAT88
KFCSLOT UBER77 ONLINE138 PECAH138 SIAP46 DANA69 JUS77 WIBU69 PARGOY88 EPICWIN138 GACOR77 GACOR77 JEPE77 WEB77 slot gacor slot qris game online DINASTI168 LOTUS138 BOSSWIN168
LOGIN JURAGAN69 LOGIN BAYAR77 LOGIN DANA69 LOGIN EGP88 LOGIN SIP69 LOGIN KOIN138 LOGIN NONGKI99 LOGIN MAHJONGWAYS LOGIN BAKAR77 LOGIN COCOL88 LOGIN MAHJONG69 LOGIN MEMBER77 LOGIN BANK77 LOGIN PAY77 LOGIN RONIN86 DINASTI168 LOTUS138 BESTI168 DISKO69 MAXWIN138 POLASLOT138 PARGOY88 DINO69 EPICWIN138 HAHA69 NGASO77 GARUDA69 GARUDA138 SIP69 GACOR77 MAHJONG69 RONIN86 MABAR69 COCOL88 BOSSWIN168 MASTER38 NOBAR69 ZONA69 BARON69 BOBO77 STARLING69 SIKAT88 STARS77 AGEN138 DANA69 KOPI77 OJOL77 WEB77 MIDAS77 EGP88 FIRE138 BAYAR77 PAY77 BANK77 ADMIN77 BUKA77 MENANG77 MEMBER77 WA77 TOKO79 MODUS99 WD138 PECAH138 GACOR96 GANAS69 ONLINE138 JUS77 SIAP46 VICTORY77 ODIN77 ML138 DETIK123 RUPIAH138 GCR77 DP96 CAIR77 RECEH88 MANTUL138 PASUKAN88 FOYA88

Mix-ul de marketing și factori de influență 4

Promovarea
O IMM trebuie să decidă asupra celor mai potrivite modalităţi de a comunica cu consumatorii şi cu publicul astfel încât să-şi atingă obiectivele promoţionale pe care şi le-a stabilit. Această decizie constă în alegerea mix-ului promoţional pentru activitatea sa de comunicare. În tabel prezintă principalele instrumente de promovare ce fac parte din elementele mix-ului promoţional. Mix-ul promoţional în accepţiunea sa clasică include: reclama, vânzarea personală, relaţiile publice şi promovarea vânzărilor.
Reclama este un element cheie al mix-ului de promovare, fiind cel mai vizibil dintre toate modalităţile de promovare. Este o modalitate de comunicare într-un singur sens prin utilizarea mijloacelor media către o audienţă ridicată. Are în general o eficienţă ridicată.
Promovarea vânzărilor este un concept care încorporează toate activităţile de promovare ce nu se înscriu în categoria reclamei, a relaţiilor publice şi a vânzării personale. Ele includ stimulente pe termen scurt ce au în vedere creşterea volumului vânzărilor. Stimulentele pot fi de genul cupoanelor, reducerilor de preţ, premiilor, concursurilor, pachetelor de bunuri, eşantioanelor gratuite şi altele. Ele pot fi destinate consumatorilor finali sau comercianţilor, distribuitorilor firmei, caz în care îmbracă forma demonstraţiilor, acordării de credite, programelor educaţionale, reducerilor de preţuri.
Relaţiile publice reprezintă mijlocul de comunicare de marketing care are în vedere mai degrabă promovarea companiei şi a imaginii sale decât a produselor. Promovarea se realizează într-un mod discret şi indirect. Relaţiile publice se ocupă cu crearea şi dezvoltarea de imagini pozitive despre firmă, locuri, oameni, produse, ceea ce se realizează prin crearea unor bune relaţii a firmei cu toţi cei cu care vine în contact, dinafara (clienţi, media, guverne, furnizori, comunitate financiară, etc) şi din interiorul organizaţiei (angajaţi).
În prezent conceptul de relaţii publice este mai larg definit, el, incluzând şi activităţile de publicitate. Prin comparaţie cu reclama, publicitatea are un grad mai mare de credibilitate în faţa consumatorilor, datorită faptului că este gratuită şi deci influenţată mai puţin de producător. Acest lucru înseamnă că firma are un control minim asupra a ceea ce se transmite prin publicitate, de aceea este necesar ca ea să aibă relaţii bune cu întreg publicul.
Activităţile specifice relaţiilor publice cuprind în sens clasic conferinţele de presă, interviurile şi comunicările către presă, în timp ce în sens larg tot din cadrul relaţiilor publice fac parte şi sponsorizările, contribuţiile de caritate, zilele deschise ale firmei.
În general firmele mici cu resurse limitate îşi dezvoltă în interior activităţile de relaţii publice, în timp ce marile firme apelează la instituţii specializate de relaţii publice.
Vânzarea personală implică comunicarea de la persoană la persoană şi are loc când un client sau viitor client este întâlnit personal de un reprezentativ al firmei cu scopul de a promova produsul şi/sau de a realiza o vânzare. Aceasta reprezintă pe de o parte o modalitate de distribuţie, dar şi o modalitate de promovare, fiind practic cea mai scumpă formă de promovare. În acelaşi timp este şi cea mai eficace şi flexibilă formă de promovare, fiind posibil un feed back imediat şi personalizat la reacţia clientului. O astfel de formă de vânzare/promovare este recomandată când piaţa este concentrată, când produsele sunt de valori mari şi nu sunt achiziţioante în mod frecvent. Produsele industriale sunt pretabile vânzării personale, ca şi bunuri de folosinţă îndelungată de calitatea ridicată sau bunurile pentru care o explicaţie detaliată sau o demonstraţie ar contribui mult în procesul de vânzare.
Forţele de vânzare sunt eficiente când există un echilibru între mărimea unei vânzări individuale şi costul efortului de vânzare pentru realizarea acelei vânzări.
Abordarea folosită pentru activitatea de promovare în ultimii ani este Comunicarea Integrată de Marketing, prin care sunt coordonate toate activităţile de promovare şi prin care se transmite un singur mesaj în mod unitar prin toate instrumentele de promovare. Există o singură ideee cheie ce va sta în centrul tuturor comunicărilor firmei.

LN