MASTER38 MASTER38 MASTER38 MASTER38 BOSSWIN168 BOSSWIN168 BOSSWIN168 BOSSWIN168 BOSSWIN168 COCOL88 COCOL88 COCOL88 COCOL88 MABAR69 MABAR69 MABAR69 MABAR69 MABAR69 MABAR69 MABAR69 MAHJONG69 MAHJONG69 MAHJONG69 MAHJONG69 RONIN86 RONIN86 RONIN86 RONIN86 RONIN86 RONIN86 RONIN86 RONIN86
GACOR77 CAIR77 ADMIN77 DP96 RUPIAH138 RECEH88 RECEH88 MANTUL138 MANTUL138 PASUKAN88 PASUKAN88 BOBO77 BAYAR77 BAYAR77 GARUDA69 RUPIAH138 GCR77 TANGO77 GACOR77 GACOR77 MODUS99 LORD88 GOCAP123 GACOR96 ODIN77 PARGOY88 PARGOY88 MAXWIN138 MAXWIN138 MAXWIN138 POLASLOT138 EPICWIN138 DISKO69 NGASO77 WIBU69 BESTI69 DINO69 BOSSWIN168 BOSSWIN168 RECEH69 MEWAHBET MEWAH99 FOYA88 SAWER138 PUAS69 MIDAS77 MIDAS77 SIP69 SIP69 MODUS99 MODUS99 GCR77 MASTER38 MABAR69 LOTUS138 LOTUS138 COCOL88 BARON69 DINASTI168 ZONA69 NOBAR69 RONIN86 STARLING69
BOSSWIN168 BOSSWIN168 BOSSWIN168 BOSSWIN168 https://pol-ka.com/ http://saint-ex.com/ https://bego.hu/ https://planetexpo.fr/author/geoffrey/ https://planetexpo.fr/bijoux https://www.fromfailuretopromise.com/about-dr-c/ https://www.kubeval.com/ls168/ https://gansossalvajes.com/account/login/ https://www.antiracket.info/account/login https://www.stratfordbikehire.com/Bikes/ https://microxchg.io/bobo/ https://testmyquiz.com/cocol88/ https://www.dreamgreen.earth/cocol/ https://gansossalvajes.com/account/login/ https://gansossalvajes.com/ https://turbokolor.com/about2a05.html https://bosswwin168.locker/ COCOL88 COCOL88 COCOL88 COCOL88 COCOL88 COCOL88 MASTER38 MASTER38 BOSSWIN168 HITAM138 slot online game online gacor77 egp88 game gacor fix77 new77 gacor96 sikat88 online138 siap46 qris bayar77 BAYAR77 SIKAT88
KFCSLOT UBER77 ONLINE138 PECAH138 SIAP46 DANA69 JUS77 WIBU69 PARGOY88 EPICWIN138 GACOR77 GACOR77 JEPE77 WEB77 slot gacor slot qris game online DINASTI168 LOTUS138 BOSSWIN168
LOGIN JURAGAN69 LOGIN BAYAR77 LOGIN DANA69 LOGIN EGP88 LOGIN SIP69 LOGIN KOIN138 LOGIN NONGKI99 LOGIN MAHJONGWAYS LOGIN BAKAR77 LOGIN COCOL88 LOGIN MAHJONG69 LOGIN MEMBER77 LOGIN BANK77 LOGIN PAY77 LOGIN RONIN86 DINASTI168 LOTUS138 BESTI168 DISKO69 MAXWIN138 POLASLOT138 PARGOY88 DINO69 EPICWIN138 HAHA69 NGASO77 GARUDA69 GARUDA138 SIP69 GACOR77 MAHJONG69 RONIN86 MABAR69 COCOL88 BOSSWIN168 MASTER38 NOBAR69 ZONA69 BARON69 BOBO77 STARLING69 SIKAT88 STARS77 AGEN138 DANA69 KOPI77 OJOL77 WEB77 MIDAS77 EGP88 FIRE138 BAYAR77 PAY77 BANK77 ADMIN77 BUKA77 MENANG77 MEMBER77 WA77 TOKO79 MODUS99 WD138 PECAH138 GACOR96 GANAS69 ONLINE138 JUS77 SIAP46 VICTORY77 ODIN77 ML138 DETIK123 RUPIAH138 GCR77 DP96 CAIR77 RECEH88 MANTUL138 PASUKAN88 FOYA88

Mix-ul de marketing și factori de influență 2

Pentru a putea lua decizii de distribuție, trebuie în primul rînd realizată o analiză a distribuției pentru categoria de produs. Aceasta ar trebuie să cuprindă analiza următoarelor aspecte: serviciile oferite de intermediari, lăţimea liniei intermediarului, costuri şi adaosuri, lungimea canalului de distribuţie, canale inexistente și altele.
Serviciile oferite de intermediari. Există două mari categorii de funcţii pe care le poate îndeplini un intermediar: funcţii logistice (transport, depozitare, manipulare, etc.) şi funcţii comerciale (studii de piaţă, promovare, transfer de proprietate). Este necesar de analizat măsura în care intermediarii vizați sunt implicați în aceste două categorii de activități..
Lăţimea liniei intermediarului se referă la numărul de linii de produse comercializate de en-grosişti şi detailişti. Acestea pot fi linii înguste, situaţie în care se comercializează un număr scăzut de linii de produse prin acelaşi intermediar (magazine specializate), sau pot fi linii mai largi, caz în care se comercializează un număr mai ridicat de linii de produse prin acelaşi intermediar (magazine de tip universal). Fiecare are avantajele și dezavantajele sale, iar întreprinzătorul trebuie să decidă cum le va folosi pe fiecare.
Costurile şi adaosurile intermediarilor trebuie studiate deoarece ele contribuie la formarea prețurilor la care se pot vinde produsele. În România acestea variază între 0-15%, putând ajunge până la 30% și chiar mai mult în domeniul serviciilor de alimentație publică, spre exemplu.
Lungimea canalului de distribuţie se referă la numărul de intermediari dintre producător şi consumator. Și lungimea canalului de distribuţie afectează preţul la care ajunge produsul la consumatorul final, deoarece de fiecare dată când produsul trece de la o firmă de distribuţie la alta, aceasta adaugă propriul său adaos, mărind preţul final al produsului.
În stabilirea structurii canalului de distribuţie se au în vedere următoarele:
a. Stabilirea lungimii canalului de distribuţie care se referă la numărul de intermediari implicaţi în drumul fizic al produsului de la producător la consumatorul final.
b. Stabilirea lăţimii canalului de distribuţie se referă la numărul de intermediari pentru fiecare nivel al canalului de distribuţie. În acest scop trebuie stabilită densitatea distribuţiei cu posibilele strategii :
- distribuţie intensivă/extensivă : când firma distribuie produsul său prin cât mai multe puncte de desfacere posibile. Este potrivită pentru bunuri de consum de largă circulaţie.
- distribuţie selectivă : când firma selectează doar câteva puncte de desfacere pentru distribuţia produsului său, pe baza caracteristicilor acestora şi a serviciilor oferite de acestea. Este potrivită pentru produse precum cosmetice, articole de îmbrăcăminte, etc.
- distribuţia exclusivă când se foloseşte un singur punct de desfacere pentru distribuţia produsului. Este potrivită pentru produse precum automobilele.
c. Stabilirea tipurilor de intermediari pentru distribuţie. Există două mari tipuri de intermediari pe care firma care se internaţionalizează îi poate folosi comercianţii şi agenţii.
Comercianţii sunt cei ce cumpără produsele firmei şi le vinde mai departe. Devenind proprietarii produselor ei sunt mai puţin controlabili de către producător. Agenţii sunt cei ce lucrează pe bază de comision, ei nu cumpără produsele respective şi nici nu se implică în logistica fizică a acestora, ei doar fac legătura între cei ce vor să vândă produsele şi cei ce vor să cumpere produsele. 
d. Folosirea unor multiple canale de distribuţie. Firma trebuie să decidă dacă va folosi mai multe canale de distribuţie sau unul singur. Mai multe canale de distribuţie oferă modalităţi alternative de a face produsul disponibil consumatorilor.

RC